Podkasto svečiai: bitininkas, ūkininkas, verslininkas ir vienas iš prekės ženklo „Brolių medus“ įkūrėjų Vilius Jackevičius bei Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnybos skaitmeninės rinkodaros specialistas, prekės ženklo „Pelkių žolė“ vienas iš kūrėjų Audrius Nutautas.
Drauge su svečiais diskutavome apie verslus, plėtojamus kaimo vietovėse, su meile gaminamą medų bei jo produktus, Panemunės pievų motyvus, atgimstančius keramikiniuose induose bei natūralumu dvelkiančiuose smilkaluose. Dalinomės idėjomis, kokių sąlygų reikia ir kokius namų darbus reikia atlikti, kad su žemės ūkiu susiję verslai taptų patrauklūs vartotojams, kad jie galėtų persikelti internetinę prekybos erdvę – kaip patraukti vartotojų dėmesį socialiniuose tinkluose ir plėtoti prekės ženklo kūrimą bei vykdyti efektyvią rinkodarą.
Kviečiame susipažinti su „Brolių medaus“ produkcija https://broliumedus.lt/
Rankų darbo kūriniai Jūsų namams https://www.pelkiuzole.com/
„LŽŪKT žinių klubo“ organizatoriai kviečia turinį kurti drauge. Prašome siūlyti Jums aktualias temas, įdomius pašnekovus, kolegas ūkininkus, kuriuos stengsimės pasikviesti pokalbiui. Savo pasiūlymus galite rašyti komentaruose. O gal ir jūs turite įdomių temų ir trokštate pasidalinti savo patirtimi, norite tapti mūsų podkasto svečiu? Nedvejokite ir parašykite mums [email protected]. Būtinai su Jumis susisieksime.
© www.lzukt.lt, www.agroakademija.lt, 2021 m. birželis